Клієнт "Київстар" поділився негативним досвідом щодо мобільного оператора.
На сайті відгуків клієнт "Київстар" заявив, що тарифи ростуть, а якість послуг погіршилася.
"Свого часу підключився, бо Кс з'явився, як альтернатива Укртелекому. Дешевші і швидші ціни, бонуси. Ок. Перший день - підключився, поповнив. Другий день - інтернет пропав. На півтора місяці. Перетерпів. Користувався довго. Різко росли ціни, різко якість послуг падала. Зараз заходить новий провайдер, вже готуюсь переходити до нього", - скаржиться клієнт "Київстар".
Також він додав, що найбільшою катастрофою в "Київстар" - є кол-центр.
"Захотів підключити тб - просто нахамили. спілкуюсь з кол- центром - мене не влаштовує якість послуг. Відповідь - знайдіть іншого провайдера. Так і зроблю", - додав абонент "Київстар".
Раніше вже інший абонент "Київстар"поділився, що взимку, коли ще були відключення світла, вирішив взяти на начебто "вигідний" тариф і по дурості перейшов на контракт. Перші 3-4 місяці все було гаразд. У травні почалися проблеми.
Перша проблема виникла через інтернет. За тарифом, який підключив Павло використання Ютуба не тарифікується, але з травня у нього чомусь почали знімати гроші і меггабайти після перегляду відео на цьому майданчику.
Крім того, у чоловіка знялося 10 грн за "відправлення" смс за кордон та 5 грн за "відправку" смс Україною, які він не відправляв.
Джерело: otzyvua.net.
Останні новини України:
Джерело