16 травня у Кропивницькому на маршрути виїхали три автобуса замість 16, частину їх замінили тролейбусами з автономним ходом. Причина – дефіцит дизельного пального, пояснив керівник міського управління транспорту Віктор Житник. Суспільне дізнавалось про ситуацію з пальним та пасажирськими перевезеннями в місті.

За інформацією Віктора Житника, по одному тролейбусу з автономним ходом возять містян замість автобусів на маршрутах №103, 116 і 118: "Ми не впевнені, чи зможуть наші постачальники пального, зокрема, дизельного, завезти його до кінця, щоб ми могли заправити автобуси завтра (17 травня – ред.). Сподіваємось, що це тимчасові труднощі, про які знає уряд".

Кількість маршруток не зменшилась. Як і минулого тижня, їх їздить 170. Заправляють газом.

Кількість комунальних автобусів у Кропивницькому зменшили вп’ятеро

Кропивничанка Юліана Бриурош, яка чекала на автобус на одній із зупинок в центрі міста, розповіла, що вдруге за день чекає протягом години. Не дочекавшись, їде маршруткою.

Ситуація на заправках

На заправці, що на проспекті Винниченка у Кропивницькому, зранку 16 травня жодного виду пального не було. Оператор станції Карен Арутюнян сказав, що протягом дня мають привезти дизпальне: "Якщо привезуть тільки за талонами, то будемо заправляти тих, у кого є талони. Якщо привезуть за готівку, то будемо заправляти усіх, хто стоятиме в черзі, і кому вистачить пального. Був ліміт по дизелю – 15 літрів. На нафтобазах бензин вже по 70 гривень за літр продають".

У черзі до автозаправки на вулиці Вокзальна зранку, на момент зйомки, було 20 машин. Заправляли дизельним пальним.

Водій рейсового автобуса Олександр Чорний розповів, що на день потребує 30 літрів пального. Через ліміт у 20 літрів, решту шукатиме на інших заправках: "Шукаємо пальне самі, ніхто не допомагає".

Думка експерта

За тиждень кількість пального на заправках збільшилась, сказав експерт з енергетичних питань Геннадій Рябцев: "Окремі водії цього можуть не помітити. Але, якщо говорити загалом, про обсяги, які йдуть через західний кордон, ми побачили, що вони збільшилися".

Зі слів експерта, через низьку цінову дисципліну і відсутність перевірок, велика кількість трейдерів пропонує паливо не за цінами, рекомендованими Мінекономіки, а за тими, які вважає за потрібне встановити: "Я б прив’язував зміни до тих заходів, які має ухвалювати держава. Якщо політика щодо цих трейдерів не зміниться, то дефіцит, черги і введення в оману споживачів триватиме до закінчення війни".

Найменше на заправках дизельного пального, підсумував Геннадій Рябцев. Його потрібно втричі більше.

Читайте також "Пального достатньо, немає кому його возити", – представник мережі автозаправних станцій. У Кіровоградській області скоротили час комендантської години. На дорогах Кіровоградщини відновили роботу камери відеофіксації порушень ПДР. Підписуйтеся на новини Суспільне: Кропивницький у Вайбері , Телеграм , Інстаграм та Ютуб

Джерело